Subject: Ministri 07.01.2026 käskkirja nr 2 „Justiits- ja Digiministeeriumi ning tema valitsemisala asutuste 2026. aasta eelarve kinnitamine“ muutmine II
From: <[email-masked]>
To: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "info - RIT" <[email-masked]>,Riigi Infosüsteemi Amet <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 15:31:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Ministri 07.01.2026 käskkirja nr 2 „Justiits- ja Digiministeeriumi 
ning tema valitsemisala asutuste 2026. aasta eelarve kinnitamine“ muutmine 
II

Registreerimise kuupäev: 15.06.2026

Registreerimise number: 46.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee