Subject: Looduskaitse- ja metsaseaduste ning metsanduse arengukava tutvustamine
From: "Alice Allemann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,Õiguskantsleri Kantselei - OKK <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "EKO koordinaator" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info@epkk" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ain Kull" <
Cc: "Antti Tooming" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Apr 2026 17:22:10 +0300

Tere

Edastan Antti Toomingu palvel kutse looduskaitse- ja metsaseaduste ning 
metsanduse arengukava tutvustamisele:

Tere

Kutsume Teid osalema looduskaitseseaduse ja metsaseaduse eelnõude ning 
metsanduse arengukava 2025-2035 tutvustamisele.

Kohtumise eesmärk on anda ülevaade eelnõude ja arengukava viimastest 
versioonidest, tehtud muudatustest ning edasisest plaanist, samuti pakkuda 
võimalust küsimusteks ja sisuliseks aruteluks.

Palume igast organisatsioonist osalema ühe esindaja. Erandkorras, kui on 
põhjendatud vajadus katta erinevaid valdkondi, on võimalik osaleda kuni 
kahel inimesel.

Palume osalemisest teada anda hiljemalt 6. maiks.

6.mai, RMK, Toompuiestee 24.

Ajakava

12:30–13:00 kogunemine ja kiire lõunalaud
13:00–13:40 looduskaitseseaduse eelnõu
13:40–14:20 metsaseaduse eelnõu
14:20–15:00 metsanduse arengukava 2025-2035
15:00–15:15 edasine plaan

Kohtumise eesmärk on tagada, et enne valitsusse liikumist on huvirühmadel 
selge ülevaade kavandatavatest muudatustest ning võimalus esitada oma 
seisukohad.

Lugupidamisega
Antti Tooming

Kliimaministeeriumi asekantsler

Alice Allemann

Juhtkonna assistent | Management Assistant

+372 626 2891 | +372 5304 7642 | 
<mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
Kliimaministeerium | Ministry of Climate of Estonia | 
<http://www.kliimaministeerium.ee/> www.kliimaministeerium.ee Suur-Ameerika 
1, 10122 Tallinn