Subject: Projekti kooskõlastamine - Harju maakonnas Jõelähtme vallas Kallavere külas Ülgase tee 16 kinnistu mahasõitude põhiprojekti koostamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Oct 2025 15:54:18 +0300

Tere

TO Projekt OÜ koostab Aiandusühistu AVANGARD tellimusel Ülgase tee 16
kinnistu mahasõitude projekti.

Projekt on väljavõte TO Projekt OÜ tööst 24005 (koostamisel) ja kinnistu
omanikud soovivad mahasõitu välja ehitada enne kergliiklusteed (töö
24005).

Projekti failid on e-kirja manuses. Palun kooskõlastada projektlahendus.

Töö nimetus: Harju maakonnas Jõelähtme vallas Kallavere külas Ülgase tee
16 kinnistu mahasõitude põhiprojekti koostamine

Töö number: 25014

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

Juhatuse liige
M +372 5661 9995
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

TO Projekt OÜ

Laki tn 11/2

12915 Tallinn
 <http://www.toprojekt.ee/> www.toprojekt.ee