Subject: FW: Ristumiskoha ehitamise leping 11334 km 1,815 pumpla
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 11:09:07 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Loit Munter <[email-masked]>
Sent: Friday, April 4, 2025 11:00 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Ristumiskoha ehitamise leping 11334 km 1,815 pumpla

Tere Merike,

Vahepeal selgus, et maaomanik, kelle maale tuleks pumpla rajada ei olnud 
ikka lahendusega nõus ja soovis, et pumpla viiakse üle kraavi 
naaberkinnistule Juhanipõllu, mis kuulub ka neile.

Manuses muudetud servituutide joonised.

Palume teada anda, kas põhimõtteliselt selline  muudatus on sobiv ka 
Transpordiametile ?

Loomulikult, kui IKÕ leping maaomanikuga saab sõlmitud, siis me teeme 
muudatusprojekti ja kooskõlastame uuesti Transpordiametiga.

Tervitades,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku> 
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>

From: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 4, 2025 8:44 AM
To: Loit Munter <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Ristumiskoha ehitamise leping 11334 km 1,815 pumpla

Tere.

Annan teada, et ristumiskoha ehitamise leping 11334 km 1,815 on edastatud 
huvitatud isikule allkirjastamiseks.

Tänan ladusa koostöö eest.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 4, 2025 8:40 AM
To: AS ELVESO <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Leping

Lp huvitatud isik!

Pealkiri: Ristumiskoha ehitamise leping 11334 km 1,815 pumpla
Registreerimise kuupäev: 04.02.2025
Registreerimise number: 7.1-1/25/1936-1.

Vastuseks Teie ristumiskoha ehitamise taotlusele edastame Teile ristumiskoha 
ehitamise lepingu koos lisadega.

Lepingu poolteks on Transpordiamet ja huvitatud isik. Käesoleva lepinguga 
annab Transpordiamet Teile kui ristumiskoha ehitamisest huvitatud isikule 
nõusoleku riigile kuuluval kinnisasjal ehitustööde teostamiseks vastavalt 
lepingus fikseeritud projektile. Transpordiamet loeb projekti 
kooskõlastatuks.

Ehitustööde teostajal peab olema EhS kohane pädevus ja mahasõidu rajamisel 
peab järgima lepingus toodud nõudeid ja tingimusi.

Leping jõustub pärast mõlema osapoole poolt allkirjastamist ning kehtib 
lepinguliste kohustuste täitmiseni. Palume leping allkirjastada ja 
Transpordiametile tagastada aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Leping annab õiguse ehitada 
ristumiskoht lepingus toodud tingimustel 5 aasta jooksul.

Hiljemalt 10 päeva enne ehitustööde algust palume täita lepingu lisa 2 – 
ehitamise alustamise teatise vorm ning edastada Transpordiametile 
([email-masked]). Tööde lõpetamisest palume Transpordiametit kohe 
informeerida ([email-masked]) ja kutsuda kohale Transpordiameti 
esindaja tööde vastuvõtmiseks riigitee aluse maa osas.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar
peaspetsialist
58627078

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.