Subject: Ettepanek sotsiaalministri 3.09.2019 määruse nr 53 muutmiseks
From: "Eesti Hambaarstide Liit" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Karmen Joller - SOM" <[email-masked]>, "Katrin Metstak" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 May 2026 11:20:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadame Eesti Hambaarstide Liidu ettepaneku sotsiaalministri 3.09.2019 
määruse nr 53 "Välisriigis kvalifikatsiooni omandanud tervishoiutöötajale 
vastavuseksami koostamise, korraldamise ja hindamise kord ning tasu suurus” 
muutmiseks.

Lugupidamisega

Helen Lang
tegevjuht
Eesti Hambaarstide Liit
[email-masked]
Narva mnt. 7a (B korpus, ruum 512)
15172 Tallinn
www.ehl.ee