Subject: FW: Mahasõidu/ Ajutise mahasõidu ehitamine teele nr 13145
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jul 2026 09:11:16 +0300

Tere.

Palun mulle.

Tervitades

Merike

From: Ulvi Tõnurist <[email-masked]>
Sent: Friday, July 10, 2026 2:51 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: FW: Mahasõidu/ Ajutise mahasõidu ehitamine teele nr 13145

Tere.

Palun abi allpool oleva kirjaga. Vastasin kodanikule, aga ta soovib ikkagi
abi taotluse esitamisel. Äkki annad nõu kellega ta peaks suhtlema või
kuidas edasi toimetama.

Tervitades

Ulvi

From: Ulvi Tõnurist
Sent: Friday, July 10, 2026 2:39 PM
To: 'Mailis Paal' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Mahasõidu/ Ajutise mahasõidu ehitamine teele nr 13145

Tere.

Kinnistule juurdepääsu (ristumiskoha, mahasõidu s.h ajutise mahasõidu)
ehitamiseks riigiteelt peab maaomanik taotlema selleks Transpordiameti
kooskõlastuse.

Kooskõlastuse taotlemiseks palun kasutage allpool olevat linki:

https://www.transpordiamet.ee/mahasoidud

Lugupidamisega

Ulvi Tõnurist

Korrashoiu projektijuht

Ida osakond

Teehoiuteenistus

+372 504 4082

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Mailis Paal <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 10, 2026 2:20 PM
To: Ulvi Tõnurist <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Jüri Pakut <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Mahasõidu/ Ajutise mahasõidu ehitamine teele nr 13145

Tere

Mind suunas Teie juurde NV OÜ hoolduse esindaja järgmise murega:

Vajame maanteelt mahasõitu Ida-Viru piirkonnas – majandamisele läheb
suuremahuline 85101:002:0372 kinnistu – ja ilmselt oleks kõigil lihtsam,
kui me maksimaalselt ei ladustaks materjali paralleelselt teega.

Kuidas protsess välja näeb ja kes seda ehitada tohib? Kas ajutise
mahasõidu ehitus oleks lihtsam paberimajanduse poolelt? Kui pikalt
lubatakse kasutada ajutist mahasõitu?

Asukoht: 13145 kilomeetritel 4,65-4,75 paremal pool asuvasse häilu võiks
mahasõit tulla

https://maps.app.goo.gl/FuxHXoJZp6BP6dBw6

13145 Hiiemetsa-Auvere tee

Täname teid abi ja nõu eest!

Lugupidamisega

Mailis Paal
ostu-müügi spetsialist

  <https://apmets.ee/wp-content/uploads/2021/12/AP_mets_logo_uus.jpg>
A&P Mets AS | Näituse 27, 50409 Tartu, Eesti | www.apmets.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Konfidentsiaalsusmärge: Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud
kasutamiseks kirja päises nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete saanud käesoleva
kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt kirja saatjat ning
kustutage saadud kiri koos kõikide lisadega.
AS A&P Mets arvestab Teie privaatsusega ja meie ettevõtte
privaatsuspoliitikaga (andmekaitsetingimustega) on võimalik tutvuda ka
ettevõtte kodulehel
<https://apmets.ee/ettevottest/andmekaitsetingimused/>
https://apmets.ee/ettevottest/andmekaitsetingimused/.