Subject: 10703 Aegviidu jaama valgustus- kooskõlastamine
From: "Altoja, Keio" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Gorbatšova, Aleksandra <[email-masked]>,Laur Kõiv <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Oct 2025 13:50:06 +0300

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Aegviidu jaama valgustuse projekti. Aegviidu
jaama valgustuse projekt on kooskõlastatud Eesti Raudtee poolt, nende
kooskõlastus ka lisatud materjalidesse.

Projekti materjalid saab kätte allolevalt lingilt:

https://drive.google.com/drive/folders/1Od0catJ_nOEDqRidEgpeS-yfadN_vZ2g?u
sp=sharing

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Põhja projekteerimispiirkond

Keio Altoja

Projektijuht

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 53 426415

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.