Subject: Korteriühistu autoderegister
From: KÜ Sõle39a <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Aug 2026 08:05:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere
Üks võimalustest parkimise korraldamiseks korteriühistu territooriumil on 
parkimisregistri ja parkimise kontrolli kasutamine.

Kas on lubatud vastates küsimusel "kas auto omab luba parkida?" kuvada 
lisaks varinadile "jah" ka korterinumbri, millega see auto seotud on?

Pikmelat: teeme registri kuhu elanikud saavad enda või nendega seotud 
sõidukid registreerida, loome avatud lehe, kus saab sisestades autonumbri 
vastuse "jah, omab luba parkimiseks", "ei, ei oma luba arkimiseks", aga mõte 
oleks, et vajadusel soodustada operaatiivset sekkumist, mingid 
kriimustamised, kahe koha peale parkimised jne kuvada vastusele lisaks ka 
korteri numbri.

Ette tänades

KÜ Sõle 39a juhatus
[email-masked] <mailto:[email-masked]>