Subject: Jõhvi, Kutse 1.
From: "Kutse tn.1" <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 30 May 2025 12:43:14 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

TEEMA: Taotlus projektilise lahenduse muutmiseks – keldriaknad

Lugupeetud Jõhvi päästekomando esindajad,

Mina, Algirdas Tamašauskas, korteriühistu “Kutse 1” juhatuse liige 
(aadressil Kutse 1, Jõhvi, 41533), pöördun Teie poole seoses meie elamu 
renoveerimisprojekti elluviimisega.

Antud projekt on saanud kõik vajalikud kooskõlastused, sealhulgas KredExi 
heakskiidu. Ühe punktina on projektis ette nähtud uute akende paigaldamine 
keldrisse.

Anname teada, et praegu ei ole meie keldrites aknaid ning neid ei ole seal 
ka varem olnud. Kuna keldriruume ei kasutata pidevaks viibimiseks ning hoone 
tuleohutus on tagatud muude meetmetega, palume:

• lubada akende mitterajamine keldrisse, nagu projektis esialgu planeeritud,

• või teha ettepanek mõistlikule ja tuleohutusele vastavale alternatiivile, 
mis oleks oluliselt väiksema maksumusega (näiteks ventilatsioonirestid või 
tuleklapid).

Taotluse eesmärk on vähendada kulusid antud projekti osas, et oleks võimalik 
suunata säästetud ressursid teistele vajalikele töödele või elanike 
vajadustele.

Palume Teilt ametlikku vastust ning soovitusi võimaliku muudatuse 
elluviimiseks ilma kogu projekti ümberkooskõlastamiseta.

Lugupidamisega,

Algirdas Tamašauskas

KÜ “Kutse 1” juhatuse liige

📧 [email-masked]

📞 +372 58581731

📍 Kutse 1, Jõhvi, 41533

🗓️ 30.05.2025

⸻

ТЕМА: Запрос о корректировке проектного решения — подвальные окна

Уважаемые представители Йыхвиского спасательного департамента,

Я, Альгирдас Тамашаускас, член правления квартирного товарищества “Kutse 1”, 
расположенного по адресу Kutse 1, Йыхви, 41533, обращаюсь к вам по вопросу, 
касающемуся реализации проекта реновации нашего дома.

Данный проект уже получил все необходимые согласования, включая одобрение от 
KredEx. Одним из пунктов предусмотрена установка новых окон в подвальных 
помещениях.

Настоящим сообщаем, что в наших подвалах окон нет и ранее тоже не было. 
Поскольку подвалы не используются для постоянного пребывания людей, а 
пожарная безопасность обеспечивается другими средствами, просим:

• разрешить не устанавливать окна в подвалах, как изначально предусмотрено 
проектом,

• либо предложить разумную и соответствующую требованиям пожарной 
безопасности альтернативу, которая не потребует значительных затрат 
(например, вентиляционные решётки или противопожарные клапаны).

Цель обращения — снизить расходы на этом этапе проекта, чтобы направить 
сэкономленные средства на другие важные работы или нужды собственников.

Просим предоставить официальный ответ и рекомендации по возможной 
корректировке этого пункта без необходимости полного пересогласования 
проекта.

С уважением,

Альгирдас Тамашаускас

Член правления КТ “Kutse 1”

📧 [email-masked]

📞 +372 58581731

📍 Kutse 1, Йыхви, 41533

🗓️ 30.05.2025