Subject: FW: Kutse
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Ave Selter - PMK" <[email-masked]>,Kerli Auväärt - TMK <[email-masked]>, "Liina Mihkelson - VMK" <[email-masked]>,Mari-Liis Tõnuri - HMK <[email-masked]>,Aune Pükke - TLHK <[email-masked]>, "Tartu HK Menetlus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>, "Gerli Viirmann - TLRKK" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 14:42:51 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 5, 2026 2:02 PM
To: Finantsinspektsioon <[email-masked]>; Keskkonnainspektsioon <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus <[email-masked]>; 
Rahvusarhiiv <[email-masked]>; Rahapesu Andmebüroo <[email-masked]>; 
Info - TTJA <[email-masked]>; Veterinaar- ja Toiduamet <[email-masked]>
Subject: Kutse

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Kutse uue Riigi Teataja tutvustusele

Registreerimise kuupäev: 05.05.2026

Registreerimise number: 1-12/3614.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee