Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 May 2024 12:06:06 +0300

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/07476 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Kivisilla tänav// Räägusilla 
põik// Räägusilla tänav, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Kivisilla tn 2// 
Kivisilla tänav// Räägusilla põik// 23// Räägusilla tänav, Harju maakond, 
Rae vald, Rae küla, Kivisilla tn 3// Kivisilla tänav// Räägusilla park// 
Räägusilla põik// 20// Räägusilla tn 11// Räägusilla tänav, Harju maakond, 
Rae vald, Rae küla, Kivikese tee 10// Kivisilla tn 1// 3// Kivisilla tänav// 
Rae tee 5a// Räägusilla park// Räägusilla põik// 21// Räägusilla tn 10// 
11// 13// 24// 6// 8// Räägusilla tänav, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, 
11113 Assaku-Jüri tee// Kivikese tee 10// Rae põik 2// L1// Räägusilla 
põik// 1// Räägusilla tn 24// Räägusilla tänav, Harju maakond, Rae vald, Rae 
küla, 11113 Assaku-Jüri tee// Rae põik 2// Rae tee 20// 22// 24// 26// 
Räägusilla põik// 1 (Räägusilla veetorustik, Räägusilla 
reoveekanalisatsioon, Räägusilla drenaaž, Räägusilla truubitorud, Räägusilla 
ühendus ühisveevärgiga, Räägusilla ühendus ühiskanalisatsiooni) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
42 lg 7 p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26977360>  (menetlus nr: 
360904), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister