Subject: FW: Jälgimäe tee 15 liikluslahendusest
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 13:25:54 +0300

From: Eerik Kask | K-Projekt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 15, 2026 4:30 PM
To: Jana Prost <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Jälgimäe tee 15 liikluslahendusest

Tere

Saadan variandid. Ehk saame nende põhjal arutada, kutsun koosolekule ka
meie teede-osakonnast kellegi juurde, siis ehk on lihtsam täiendada või
arvamust avaldada.

Tervitades

Eerik Kask
mob +372 5340 5637

 <http://kprojekt.ee/>

From: Jana Prost <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 9, 2026 2:29 PM
To: Eerik Kask | K-Projekt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Jälgimäe tee 15 liikluslahendusest

Tere, Eerik

Tänan pöördumise eest!

Arutasin koosoleku soovi läbi meie üksuse juhtajaga.

Palume Teil esmalt edastada võimalikud lahendusvariandid, et saaksime
nende põhjal hinnata, kas koosoleku korraldamine on antud küsimuse
lahendamiseks vajalik ning kes Transpordiametist peaksid sellel osalema.

Kevadisel perioodil on meil kõigil töökoormus tavapäraselt suurem,
mistõttu peame oluliseks koosolekutele kuluva aja ja osalejate ringi
optimeerimist.

Lugupidamisega

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Eerik Kask | K-Projekt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 1, 2026 12:54 PM
To: Jana Prost <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Jälgimäe tee 15 liikluslahendusest

Tere

Kas teie poolt oleks võimalik pakkuda mõni koosolekuaeg, kuhu kutsuksin ka
meie teedeprojekteerija, kellega siis ühiselt võiksime sellele lahenduse
leida. Kaalume erinevaid variante, aga nende ükshaaval väljapakkumine
tundub aeganõudvam kui ehk korra ühiselt jooniseid vaadates ja läbi
arutades.

Tervitades

Eerik Kask
mob +372 5340 5637

 <http://kprojekt.ee/>

From: Jana Prost <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 10, 2026 3:26 PM
To: Eerik Kask | K-Projekt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Jälgimäe tee 15 liikluslahendusest

Tere!

Täname saadetud lahenduse eest.

Oleme esitatud lahendusega tutvunud ning kordame meie varasemat
seisukohta, et kavandatav ristmikulahendus ei ole liiklusohutuse
seisukohast vastuvõetav.

Riigitee nr 11424 Jälgimäe tee on kõrge liiklussagedusega riigitee (2024.
aasta andmetel on aasta keskmine ööpäevane liiklus 5922 sõidukit).
Kehtivatest tee projekteerimise normidest tulenevalt ei ole sellise
liiklussagedusega riigiteel lubatud kavandada neljaharulist ristmikku, kus
kõrvalharult tulles on võimalik riigiteed otsesihis ületada.

Kavandatava lahenduse tulemusena tekib neljaharuline ristmik arvukate
konfliktipunktidega. Selgitame, et samal teel on juba olemas probleemne
neljaharuline ristmik (riigitee nr 11424 km 3,7) ning täiendavate sarnaste
ristmike kavandamine ei ole liiklusohutuse seisukohast lubatav.

Lisaks kaob kavandatava lahendusega jalakäijate teeületuskoht piirkonnas,
kus jalakäijad ka reaalselt teed ületavad. Praktika näitab, et jalakäijad
ei ole valmis tegema olulist ringi ning hakkavad teed ületama sealt, kus
see ei ole ette nähtud, ületades sealjuures kolme sõidurada. Selline
olukord suurendab märkimisväärselt liiklusõnnetuste riski.

Eeltoodust tulenevalt ei anna me nõusolekut asendiplaanil näidatud
ristmiku kavandamiseks ning palume edaspidistes lahendustes lähtuda
kehtivatest normidest ja meie varasemalt edastatud seisukohtadest.

Lugupidamisega

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Eerik Kask | K-Projekt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 6, 2026 12:28 PM
To: info transpordiamet <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Jana Prost <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Jälgimäe tee 15 ettepanek

Tere

Saadan ettepaneku Jälgimäe tee 15 mahasõidu osas – varasemaga võrreldes on
liigutatud bussipeatuse asukohta. Kui vajate ka dwg joonist, saan selle
saata lisaks.

Tervitades

Eerik Kask
Projektijuht

tel    +372 626 4100
mob  +372 5340 5637
e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>