Subject: Väljaminev kiri
From: <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Aug 2026 11:34:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Konkurentsiamet on saatnud Teile dokumendi.

Pealkiri: Ravimiseaduse muutmise seaduse eelnõu tagasiside
Registreerimise kuupäev: 13.08.2026
Registreerimise number: 1-6/2026-101-1

Lugupidamisega

Konkurentsiamet
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
667 2400

Tatari 39 | 10134 Tallinn
www.konkurentsiamet.ee <http://www.konkurentsiamet.ee>

E-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud teavet. Kui 
te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga ning 
kustutage e-kiri arvutist.