Subject: RE: 11340 Tallinn-Saku km 10,288 ristumiskoha ehitamise alustamise teatis
From: "Henri Metsavas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Oct 2025 07:26:34 +0300

Tere, Martti

Eilse seisuga on olemas meil ristmiku osas töövõtja. Kõik eeltööd koos 
asfalteerimisega teeb ära OÜ RIAB Teedeehitus. Asfalteerimine toimuks 
23-25.10. Eeltööd algaks 16.10.

Ajutise liikluskorralduskeemi osas oli väike segadus. Olin kindel, et see 
oli Tellijal olemas, aga kahjuks eksisin. Selle üritan teile edastada homse 
jooksul koos uue allkirjastatud avaldusega.

Parimate soovidega

Henri Metsavas

Projektijuht

T: +372 5336 6423

 <https://nobe.ee/>

 <https://www.facebook.com/NOBEehitus> 
<https://www.instagram.com/nobeehitus/> 
<https://www.linkedin.com/company/nobeehitus>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 20, 2024 4:32 PM
To: Henri Metsavas <[email-masked]>; Martti Lilleste 
<[email-masked]>
Subject: 11340 Tallinn-Saku km 10,288 ristumiskoha ehitamise alustamise 
teatis

You don't often get email from  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked].  <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> 
Learn why this is important

Tere

Tänan saadetud täpsustuste eest (Teie kiri manuses). Saadan omalt poolt 
tagasiside.
- Kui töödega on plaanis alustada tuleval aastal, siis saate esitada ka 
teatise uuesti alles siis. Teatis esitage, kui plaanite peale seda ca 10 
päeva möödudes ristumiskoha ehitamisega alustada. Selleks ajaks saate ka 
ajutise liikluskorralduse projekti tellida ning selle eelnevalt meie 
liikluskorraldajaga kooskõlastada.
- Selles osas siis ootame KOV esindaja tagasisidet. Kui IKÕ lepinguid veel 
ei ole, siis nendega tuleb tegeleda enne töödega alustamist.
- RIAB Teedeehitus OÜ-l on nõutud registreering olemas, sellega on siis 
korras, saate teatist vastavalt korrigeerida, kui selle uuesti esitate.

Lugupidamisega

/Martti Lilleste/
/Korrashoiu projektijuht/
/Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond/
/[email-masked] 
<mailto:/[email-masked]> , +372 5304 5911/
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>
Transpordiamet
Valge 4 / 11413 Tallinn