Subject: Vastus pöördumisele
From: <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Aug 2026 07:58:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud AS Lääne-Tallinna Keskhaigla dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument Vastus pöördumisele, mis on registreeritud 06.08.2026, 
numbriga 2-5/16-2.

Lugupidamisega

AS Lääne-Tallinna Keskhaigla
650 7393 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | 
www.keskhaigla.ee <https://www.keskhaigla.ee>
  _____

  <http://delta.andmevara.ee/logo/ltkh.png>

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the 
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as 
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by mistake, 
please notify of it the sender without delay and delete the received e-mail 
together with all its attachments.