Subject: FW: Tori vald Pärnu linn Säga kinnistu-Turba tn 2 veetorustik nõuded
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Jun 2025 12:46:33 +0300

Tere

Edastan regimiseks , hetkel ainult kirjavahetus.

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Indrek Klaassen < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, May 8, 2025 3:43 PM
To: Marek Lind < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Viljo Vetik < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Säga kinnistu veetorustik

Lp Marek Lind

Seoses Põhimaantee nr 4 Tallinn-Pärnu-Ikla Sauga-Pärnu lõigu projekti
teostamisel Säga kinnistust kuni Turba 2 kinnistuni kulgenud veetorustiku
purunemisega soovime paigaldada Säga kinnistul asuva puurkaevu teenindava
veetorustiku nimetatud maantee kaitsevööndisse Tori vald Säga kinnistust
kuni Pärnu linn Turba 2 kinnistuni (kaasaarvatud).

Palun väljastada tehnilised nõuded veetorustiku projekteerimiseks.

Parimate soovidega

Indrek Klaassen
Tegevjuht
CEO

+372 5056030
indrek <mailto:[email-masked]> @ <mailto:[email-masked]>
portartur.ee
 <http://www.portartur.ee/> www.portartur.ee
Port Artur Grupp OÜ
Hommiku 2
Pärnu 80010

 <https://www.facebook.com/portartur/>
<https://www.instagram.com/portartur.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.