Subject: FW: Palun minu nimele JIRAs ja Deltas
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Oct 2025 08:07:08 +0300

From: Tuuli Tsahkna <[email-masked]>
Sent: Thursday, October 16, 2025 10:07 PM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: Palun minu nimele JIRAs ja Deltas

Hei,

Palun minu nimele JIRAs ja Deltas, Deltas järjena 7.2-1/25/7653-23 (vm see 
viimane nr seal on, ma praegu leidsin, et nr 23 on viimane)

Ida-Virumaa Lüganuse vald Varja tuulikuparkide planeeringualad nr 1 ja 3, 
tuulikute positsioonide korrigeerimine > päring TRAM seisukoha kohta

Riigitee nr 1 Tallinn-Narva

Päringu esitaja andmed allpool.

Tänud!

Tervitades

Tuuli Tsahkna

From: Tarmo Zernant <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 16, 2025 2:27 PM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Liisa Maria Mihhailov <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Gregor Raudvere 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Marika Pärn 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Anni Kurisman <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Varja tuulikupargi alade 1-3 positsioonid

Tere Tuuli!

Edastan tutvumiseks Varja tuulikupargi dp alade 1-3 positsioonide kaardi.

Selgituseks lisan, et:

- EP trassikoridori alternatiivid seisuga 08.10.2025;

- tee projekteerimise norm määrab elektrituuliku vähima kauguse teekatte 
servast valemiga L=(H+0,5D);

- EP joonis näitab trassikoridori laiuseks 350 m, teerajatise ala laiuseks 
60 m ja tee laiuseks 20 m;

- võtsime eesmärgiks nihutada positsioone nii, et L=(H+0,5D) ei ulatuks 
teerajatise ala maale (laius 60 m), kui nihutamine ei õnnestunud, siis 
jätsime tuuliku kavandamata;

- alal 1 nihutati pos 5 asukohta nii, et L=(H+0,5D) ei ulatuks teerajatise 
ala maale;

- alal 2 jäeti ära pos 8;

- alal 3 jäeti ära pos 25;

- alal 3 nihutati pos 16, 21, 24 asukohta nii, et L=(H+0,5D) ei ulatuks 
teerajatise ala maale.

Joonised on leitavad aadressilt: 
<https://dgestonia.sharepoint.com/:f:/s/DGE/Eq5_4c3xnw9DuKXaOW4Nc24B7SYEVLY0skNz8W2E3YwxCg?e=DsC4Vg> 
2025.10.16_Varja_DP_vs_EP_TrAmKataloogis on ka alamkataloog, mis sisaldab viimasel koosoleku (17.10.2025) 
vaadeldud jooniseid (seisuga 10.09.2025).

Link on aktiivne kuni 30.11.2025.

Palun anna tagasisidet, kas lahendus on sobiv.

Tervitades

Tarmo Zernant

Detailplaneeringute osakonna juhataja

+372 50 33 065 | tarmo <mailto:[email-masked]> @dge.ee

OÜ Hendrikson & Ko | Raekoja plats 9 | Tartu 51004 | Tartu mnt 16 | Tallinn 
10117
Registrikood 10269950 |  KMKR EE100039285