Subject: [SUSPICIOUS URL INSIDE]RE: 11369445,
From: "Jennye Lillinurm" <[email-masked]>
To: "TA labor" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Oct 2025 09:34:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palun tulevast kuust edastada Rakendusliku Massaaži- ja Teraapiakolledži
veeproovi arved järgeval aadressil arved <mailto:[email-masked]>
@massaaz.ee ja veeproovi tulemused liina.soe <mailto:[email-masked]>
@massaaz.ee

Ette tänades!

Parimate soovidega

Jennye Lillinurm

Juhatuse assistent

Rakenduslik Massaaži- ja Teraapiakolledž

M.I. Massaažikool OÜ

Kadaka tee 4

10621 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<http://secure-web.cisco.com/1FAOu1wOJPoHflFW62Ifeks_nYPMAynSol3wMiUStSdHR
8rx7WXMV32Ycn5ak9T3lsh3UN9yxysVOKBYVcAiYTpHR0Qb5NtoOLqgX14oqL2lTg99kl0u8qb
O0GqZ30y5vVsp9uNiAcTeoIJZPH6B3YiKFWLlIVFucSvxuqvJgK7i5ZpFETGxNQCcIXFjaNGIA
8gDy0x5i9nEyKpBo7M_9D92rXS8d28y9LT8wmhEpKS_Mxeq_vJ8_zYTJLaPAJ0eamhBAmEMlQG
c8K2YDiBAKk87mznp-pwuEBP3m51BiDcg/http%3A%2F%2Fwww.massaaz.ee%2F>
www.massaaz.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

From: TA labor <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 6. oktoober 2025 19:22
To: Jennye Lillinurm <[email-masked]>
Subject: 11369445,

Lugupeetud klient

Teie poolt tellitud analüüside vastused on valmis, saadame teostatud
analüüside eest arve (manuses). Pärast arve tasumist, saatke palun
maksekorraldus e-posti aadressile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]. Seejärel saadame analüüside vastused.

Meeldivat koostöö jätku soovides

rahvatervise labori kliendihaldus

üldosakond

+372 794 3600

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee/>

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by
mistake, please notify of it the sender without delay and delete the
received e-mail together with all its attachments.