Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 May 2026 14:38:06 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlus nr 
2611002/03903 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Rapla linn, Karja tn 8 
(Üksikelamu) ja soovib teid kaasata menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Rapla Linnavolikogu 24. 
augusti 2001 määrusega nr 11 kehtestatud Rapla linnas Karja ja Side tänavate 
vahelise maa-ala (endise tuletõrjeplatsi) detailplaneeringuga Karja tn 8 
maaüksusele (katastritunnus 67001:006:0003) määratud hoonestusala 
suurendamist kuni 10% ulatuses vastavalt taotlusega esitatud skeemile. 
Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri vahendusel ja valla 
veebilehel 
https://rapla.ee/rapla-linn-karja-tn-8-hoonestusala-tapsustamine/. 
Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid vastavalt 
kaasatud isiku või koostöötegija pädevusele saab esitada ehitisregistri 
vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked]. Kaasamiskutse on 
Teile saadetud heas usus, et soovite projekteerimistingimuste menetluses 
kaasa rääkida. Vabandan asjatu tülitamise pärast kui Teil otsene puutumus 
detailplaneeringu täpsustamisega puudub.

Palun avage menetlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27844689> . E-ehituse 
keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 18.05.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist loeme, 
et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.