Subject: FW: Riigivara rendile
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Sep 2025 11:52:12 +0300

From: Priit Maanurm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 15, 2025 3:36 PM
To: Priit Sauk <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigivara rendile

Tere Hr. Sauk

Ei oska kellelegi teisele saata ehk palun, saatke õigele osakonnale edasi.

Transpordiametile kuulub Tartu mnt ääres üks kinnistu osa, mida varasemalt 
kasutas Intrac ning nüüd paar aastat tühjana seisnud. Platsi suurus on 588 
m2

Mul on Autoweltis ajutiselt aga suur ruumipuudus ning hea meelega võtaks 
antud kinnistu tähtajatult rendile.

Kui Teil vaja, pean vabastama 1 kuuga.

Kui minul suurem vajadus kaob, samuti 1 kuu etteteatamist.

Pakuksin 1.1 euro + km /m2 kuu rendihinnaks ehk kokku 730.- sis km.

Hetke majanduse olukorras, kus riigil raha pole, võiks iga euro olla kasulik 
ning see tühjalt seisev kinnistu, võiks veidi raha juurde tuua.

Edu,

Priit Maanurm

Autowelt Baltic OÜ

Läike tee 36, Rae vald

50 23 232

[email-masked] <mailto:[email-masked]>