Subject: [Webdesktop: Incoming document] Euroopa Kemikaaliameti (ECHA) Liikmesriikide komitee liikmesuse uuendamine (MSC)
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>,Enda Veskimäe <[email-masked]>
Cc: "triin.uusberg" <[email-masked]>, "Elen Ohov - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 12:35:01 +0300

Tähelepanu! Kirjas on makrofailid.
Tundmatu saatja korral palume faile mitte avada.

Tere!

Edastan Euroopa Kemikaaliameti kirja. Vastamise tähtaeg on 23.07.2026 ja 
esinduse kaudu peab saatma ainult nimetamisvormi. Palun saata info 3 
tööpäeva enne tähtaega EV AEEL juures aadressil [email-masked] ja 
koopiasse [email-masked] .

EV AEEL juures reg. number: 14-4/548
Reg. kuupäev: 19.06.2026
Sisu: Euroopa Kemikaaliameti (ECHA) Liikmesriikide komitee liikmesuse 
uuendamine / Renewal and new membership of the Member State Committee (MSC) 
of ECHA - Appointments by 23 July 2026

-- 
Heade soovidega

Tiiu Noobel
sekretär, EV alaline esindus EL juures
+32 2227 4337