Subject: Pankrotiseaduse ja kohtutäituri seaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus
From: <[email-masked]>
To: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>,Eesti Võlausaldajate Liit <[email-masked]>,Eesti Võlanõustajate Liit <[email-masked]>, "ejl" <[email-masked]>,Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 08:10:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu väljatöötamiskavatsus kooskõlastamiseks.

Tagasisidet ootame 4. augustiks

Pealkiri: Pankrotiseaduse ja kohtutäituri seaduse muutmise seaduse eelnõu 
väljatöötamiskavatsus (pankrotihalduri kutse- ja kohtutäituri ametiala 
jätkusuutlikkuse, järelkasvu ja kompetentsi tagamine)

Registreerimise kuupäev: 18.06.2026

Registreerimise number: 8-3/4802-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee