Subject: Vaide edastamine asjas JV-15/24/6
From: "Lembit Tedder [COBALT]" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>, "Liis Prii" <[email-masked]>
Cc: "Tavo Tiits [COBALT]" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 14:27:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Interchemie Werken De Adelaar Eesti AS on Advokaadibüroo COBALT klient.

Esitan kliendi nimel manustes oleva vaide koos ühe lisaga.

Lugupidamisega

 <https://cobalt.legal/ee>

 <https://www.linkedin.com/company/cobalt-legal>

 <https://www.facebook.com/CobaltEesti/>

This e‑mail is from COBALT office in​Estonia 
and is subject to  <https://www.cobalt.legal/en/disclaimer> disclaimers
​and  <https://www.cobalt.legal/en/terms_and_conditions> general terms & 
conditions.

Lembit Tedder

Partner

Mob:  <tel:+372%205663%200224> +372 5663 0224

Tel: +372 665 1888

Email:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kawe Plaza, Pärnu mnt 15

Tallinn 10141, Estonia

www.cobalt.legal