Subject: Rahvusringhäälingu seaduse eelnõu kooskõlastamine
From: "Kertu Nurmsalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Sep 2025 07:16:03 +0300

Tere!

Siseministeerium kooskõlastab esitatud eelnõu märkusteta.

Küll aga rakendusaktis tuleks sätestada, et uue meediateenuse mõju
hindamise juures arvestatakse riikliku ohuteavituse süsteemi EE-ALARM
edastamisvõimaluste laienemise ning toimepidevuse aspekte. St kui võetakse
midagi uut meediateenusena kasutusele, siis peab see sobima ka
ohuteavituse edastamiseks. Palume sellega arvestada rakendusakti edasisel
väljatöötamisel.

Kertu Nurmsalu
õigusnõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

+372 5308 1180
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>