Subject: FW: Ärnu jõe uuendamine 2022
From: "Tenno Vaher" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Apr 2024 10:18:15 +0300

Tere

Palume kooskõlastada Ärnu jõe uuendusprojekt.

Projekt on alla laetav kataloogist:
<https://steigeree-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/tenno_steiger_ee/EhTaq
dpOVvFHqps0VMb5O6EBWwKDLJk6xc9q9I2t9GqnAQ?e=NcSHOf>  KK

Kataloogi alamkaustadese on lisatud projektiga seotud uuringute aruanded
ja dwg fail.

Eelkõige puudutab kooskõlastus Soka silda 23117 Tilsi-Soka teel.

Uue silla all on jõe põhja kõrgus ehitusjärgselt kõrgem PTA
kooskõlastusest.

Küsimuste korral pöörduda kirja autori poole.

Lugupidamisega

Tenno Vaher

projekteerija

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 513 9358

OÜ Inseneribüroo STEIGER

Männiku tee 104, 11216 Tallinn