Subject: FW: EU Inc. määrus arvamuse avaldamiseks
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Apr 2026 10:28:30 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 1, 2026 8:17 AM
To: Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti Juristide Liit 
<[email-masked]>; Ülle Pulk - TMK <[email-masked]>; Eesti 
Pangaliit <[email-masked]>; Eesti Pank <[email-masked]>; Eesti 
Suurettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Väike- ja Keskmiste 
Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>; Nasdaq Tallinn 
<[email-masked]>; Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus <[email-masked]>; 
Finantsinspektsioon <[email-masked]>; Notarite Koda <[email-masked]>; Easb - RAM 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked]>; 
registriosakond - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; 
Teenusmajanduse Koda <[email-masked]>; Eesti Äriinglite 
Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Era- ja Riskikapitali assotsiatsioon 
<[email-masked]>; Tehnopol <[email-masked]>; Garage48 <[email-masked]>; 
Asutajate Selts <[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit 
<[email-masked]>; Eesti Võlausaldajate Liit <[email-masked]>; Eesti 
Pereettevõtjate Liit <[email-masked]>; Startup Estonia 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Registrite ja Infosüsteemide Keskus <[email-masked]>; 
Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]>; Tartu 
Teaduspark <[email-masked]>
Subject: EU Inc. määrus arvamuse avaldamiseks

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: EU Inc. määruse eelnõu arvamuse avaldamiseks

Registreerimise kuupäev: 31.03.2026

Registreerimise number: 7-14/2563.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee