Subject: Eesti infoturbestandard
From: <[email-masked]>

Merle Tühis
konsultant
Riigi IT Keskus
+372 5836 2147

From: info - RIT <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 26, 2026 10:01 AM
To: Merle Tühis - RIT <[email-masked]>
Subject: FW: Eesti infoturbestandard

Palun saada Deltasse, ma regan ise, mul Deltasse saatmine veel ei tööta

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, May 26, 2026 8:06 AM
To: Riigikogu Kantselei < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Finantsinspektsioon < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; info - RIT < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti
Haiglate Liit < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti
Perearstide Selts < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Eesti Vee-Ettevõtete Liit < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Eesti Kiirabi Liit < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Ravimitootjate Liit < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
Eesti Proviisorapteekide Liit < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti
Apteekrite Liit < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
Eesti Elektritööstuse Liit < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Eesti Jõujaamade ja Kaugkütte Ühing <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Gaasiliit <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Transpordikütuste
Ühing < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Eesti Infotehnoloogia ja
Telekommunikatsiooni Liit < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti
Kaubandus-Tööstuskoda < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti
Põllumajandus-Kaubanduskoda < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti
Infosüsteemide Audiitorite Ühing < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
Eesti Esmatasandi Tervisekeskuste Liit < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Eesti infoturbestandard

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi
Delta kaudu eelnõu kooskõlastamiseks.
Tagasisidet ootame 26. juuniks

Pealkiri: Eesti infoturbestandard

Registreerimise kuupäev: 25.05.2026

Registreerimise number: 8-1/4143-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
www.justdigi.ee