Subject: Advokatuuri konkurentsiõiguse komisjon: märgukiri (ECN+)
From: Martin Mäesalu | Ellex <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", "Liisa-Ly Pakosta",Kärt Nemvalts
Date: Thu, 12 Sep 2024 17:10:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Justiitsministeerium

Edastan Eesti advokatuuri konkurentsiõiguse komisjoni nimel märgukirja
seoses konkurentsiseaduse muutmise eelnõuga 384 SE (nn ECN+ eelnõu).

Lugupidamisega

Martin Mäesalu
Partner |  <https://ellex.legal/lawyers/Martin-Maesalu/> Profile
+372 5858 6604

<https://www.google.com/maps/place/Ellex+Raidla+Advokaadib%C3%BCroo+O%C3%9
C/@59.4323456,24.7427953,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xa1b3ea80044ec86f!8m2!3d
59.4323456!4d24.7427953> Ahtri 4, Tallinn, Estonia

Estonia • Latvia • Lithuania
Ellex Raidla is part of  <http://ellex.legal/> Ellex - Baltic circle of
legal excellence
No.1 Law Firm in the Baltics by Prospera 2023

Follow us on  <https://www.linkedin.com/company/ellex-legal/> LinkedIn and
<https://www.facebook.com/EllexRaidla/> Facebook and
<https://www.instagram.com/ellexraidla> Instagram

 <https://ellex.legal/iba-annual-conference-2024/>

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2024.pdf> ,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> Ellex Valiunas ir partneriai, and the privacy policy is
available  <https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its
contents are confidential. If you are not the intended recipient of this
email, please delete it and notify the sender.