Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 11:13:00 +0200

Tere!

Narva-Jõesuu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr
2411271/01838 aadressile Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Kudruküla,
Kalda tee 7, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Kudruküla, Kalda tee 7
(Paariselamu, Piirdeaed) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS §42 lg 7 

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 417326), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.03.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Narva-Jõesuu Linnavalitsus) või menetleja (JULIA BOGDANOVA)
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister