Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Jun 2025 09:01:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev E, 02/06/2025 - 08:58

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
Südamekodud AS, 14168513, Saaremaa Südamekodu

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Karjavälja 4, Tallinn, 12918; [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Piret Pihel, [email-masked], 5122066

Teenuse osutamise koha aadress
Kooli tee 5, Upa küla, Saaremaa vald

Planeeritud kohtade arv
108

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-06-02

Taotluse esitaja nimi
Piret Pihel

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

202413_PP_AR-5-02_v04_2plaan.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1141/202413_PP_AR-5-02_v04_2plaan.pdf> 
(710.43 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

Südamekodu üldvalgus 12.05.25 protokoll.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1141/S%C3%BCdamekodu%20%C3%BCldvalgus%2012.05.25%20protokoll.pdf> 
(672.84 KB)