Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Nov 2024 10:55:12 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2411371/12658 aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Liivi tee 
T1// T3// Raeküla raudtee (Sademevee kanalisatsioon, dreen) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja soovil edastame uuesti 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27193984>  (menetlus nr: 
459842), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI MÄGAR) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister