Subject: Vastuskiri
From: Inge Nõmm <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Info - SOM" <[email-masked]>,Õiguskantsleri Kantselei - OKK <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 May 2026 14:18:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Teie 06.05.2026

Meie 22.05.2026 nr 3-23/2520-8

Tere

Lugupeetud Piiskop Philippe Jourdan

Edastame digiallkirjastatud vastuskirja manuses.

Koopiad:

Sotsiaalminister Karmen Joller - [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Õiguskantsler Ülle Madise - [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Siseminister Igor Taro -
<https://www.siseministeerium.ee/ministeerium-ja-kontaktid/ministeerium-ja
-minister/siseminister> [email-masked]

Välisminister Margus Tsahkna - [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Politsei- ja Piirivalveameti peadirektor Egert Belitšev – [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

INGE NÕMM
Assistent
Kliendi- ja teabehalduse teenus

E: [email-masked]
Liivalaia 36, Tallinn
    <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>

E-kiri ja selle manused võivad sisaldada konfidentsiaalseid andmeid ning
seda võivad kasutada vaid kirja saajad. Palun ärge edastage ega avaldage
kirjas olevat teavet teistele inimestele ilma saatja loata. Juhul kui
olete saanud e-kirja eksituse tõttu, teavitage palun kohe saatjat ning
kustutage kiri.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.