Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 May 2026 09:28:58 +0300

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/05176 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Haapsalu mnt 45 
(Teenindusjaam-tankla hoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume Teie seisukohta kavandatud tegevuse 
võimalikkuse kohta. Taotluse esemeks on olemasoleva 
teenindusjaam-tanklahoone rekonstrueerimine ja laiendamine 
projekteerimistingimuste alusel. Projekt käsitleb muu hulgas hoone 
laiendamist, tanklaga seotud rajatisi, tehnovõrke, parkimist, sademevee 
lahendust ning tuleohutust. Palume hinnata projekti vastavust riigitee 
kaitsevööndis kehtivatele nõuetele, sh nähtavuskolmnurgad, juurdepääs, 
parkimine ja manööverdamine, sademevee ärajuhtimine, kraavi ümber ehitamine 
ning projekteerimistingimustes kajastatud Transpordiameti tingimuste 
täitmine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27849697>  (menetlus nr: 
547925), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (MAI ARJAKAS) poole.