Subject: Kuusalu tee sulgemine 01.05.2026 kell 6.00-23.59
From: "Elina Aasa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Apr 2026 23:19:19 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,
mulle saadetud tee sulgemise loal on märge, et teavitada teie 
organisatsioone.
Puudub info, mida täpselt kellele saata vaja.

Saadan edasi kogu dokumentatsiooni, usun, et saate sealt vajaliku info 
kätte.

Jään ootama teie tagasisidet.
Terv
Elina Aasa

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 11106 Kuusalu tee km 1,65 - 1,965 sulgemise luba MTÜ 
Kuusalu Valla Külade Ühing

Registreerimise kuupäev: 26.03.2026

Registreerimise number: 7.1-6/26/4198-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>