Subject: FW: Reha eelnõu II ringi tagasiside
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jul 2026 14:16:13 +0300

Sent: Tuesday, July 28, 2026 2:31 PM
To: Brit Tammiste - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Eva Kuslap - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Reha eelnõu II ringi tagasiside

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Brit

Meie esimene osa tagasisidest on TERVIKute ja teine osa REHA kohta.

Head

Marilin Vaksman

5071406

From: Brit Tammiste - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Tuesday, July 28, 2026 2:11 PM
To: Marilin Vaksman <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eva Kuslap - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Reha eelnõu II ringi tagasiside

Tere, Marilin

Minuni jõudis Eesti Rehabilitatsiooniasutuste Liidu tagasiside, mille 
andsite pealkirjajärgi nn TERVIKute eelnõule.

Selle tagasiside hulgas on aga toodud ka justkui tagasiside 
rehabilitatsioonisüsteemi muudatuste eelnõule.

Küsin üle, kas teil on praegu kavas ka eraldi rehabilitatsioonisüsteemi 
muudatuste eelnõule tagasisidet anda või nopime välja selle, mis lisatud 
failis toodud tagasisides kirjas on?

Igaks juhuks juhin tähelepanu, et kaks eelnõud olid eraldiseisvate 
eelnõudena EISi II kooskõlastusringil.

Toon siin kohe ka välja, et rehabilitatsiooniteenuse dokumenteerimine ei ole 
seotud heaoluplaaniga.

17.08. on meil juba kalendris kavas kohtumine teiega, sh koos 
Tervisekassaga. Siis, ma usun, saame üle rääkida need teemad, mille 
tagasisides välja tõite.

Vaatame veel manuses oleva tagasiside üle ning võimalusel anname selgitusi 
ka enne 17.08.

Head

Brit Tammiste
laste heaolu teenuste poliitika juht
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
 <https://www.sm.ee/> www.sm.ee