Subject: Räpinas Lennuvälja alaj. 0,4 kV kaabelliini F6 kooskõlastuse taotlus
From: "Kraav, Enn" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 8 Dec 2024 19:22:44 +0200

Tere

Koostan Elektrilevi tellimisel Põlvamaal Räpina linnas 0,4 kV kaabelliini
rekonstrueerimise projekti, milles planeeritakse uue kaabli paigaldust
Tartu-Räpina-Värska tee  nr. 45 km 62,11 tee alt läbi. Planeeritakse
paigaldust puurimise teel.
Palun Teie kooskõlastust planeeritud lahendusele.

Lisa: allkirjastatud projekti failid
Lugupidamisega
Enn Kraav
Leonhard Weiss OÜ
vanemprojekteerija
53359520

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.