Subject: Kooskõlastamiseks - Avalik üritus nr ATT-1/11
From: <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 09:54:14 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Palun kooskõlastust!

Nimetus: Kalamaja taaskasutusfestival- ja laat "KoosKasutus".
Toimumise koht ja aeg:
- Krulli tn 2b Krulli tn 2c, Kopli 70 juures
17.05.2026 kell: 11:00 - 17:00

Korraldaja: Tänavafestival MTÜ
Esitamise aeg: 11.05.2026 12:15

Kooskõlastamise tähtaeg: 18. mai 2026
Kirjeldus:

Kooskõlastust saab anda aadressil 
<https://akis.tallinn.ee/menetlus/26236?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=79520> 
https://akis.tallinn.ee/menetlus/26236?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=79520

Lugupidamisega

avalike ürituste taotluste menetlejad

teeninduse ja asjaajamise osakond

Tallinna Linnakantselei

640 4116

640 4299

[email-masked] <mailto:[email-masked]>