Subject: EPIKoja arvamus sotsiaal- ja tervishoiuvaldkonna integratsiooni eelnõule
From: "Eesti Puuetega Inimeste Koda" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Anneli Taal - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 May 2026 17:32:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan EPIKoja arvamuse sotsiaal- ja tervishoiuvaldkonna integratsiooni
eelnõule.

Heade soovidega

Kristi Kähär

Toetuste- ja teenustealase huvikaitse nõunik | Eesti Puuetega Inimeste
Koda

Policy officer of benefits and services | Estonian Chamber of People with
Disabilities

    <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 +372 5401 0462

 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>

 <https://www.epikoda.ee/uudiskiri> Liitu Eesti Puuetega Inimeste Koja
uudiskirjaga!