Subject: Projekti kooskõlastamine Tepo ja Jaskaoja teed (P23085)
From: "Reio Vesiallik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Jun 2024 15:11:48 +0300

Tere.

OÜ Reaalprojekt on koostanud Riigimetsa Majandamise Keskuse tellimusel 
projekti „Tepo ja Jaskaoja teed“ (P23085).

Projektis on ette nähtud rajada Tepo tee ristumine riigiteega nr 25123 
Linnamäe - Kärgula km 1,065 ja Kuusekultuuri tee ristumine riigiteega nr 
25113 km 5,706.

Palume projektmaterjalid kooskõlastada. Küsimuste korral palun võtke minuga 
ühendust.

Taotlusele on lisatud Transpordiameti nõuded ristumiskohtade ehitusele.

Lugupidamisega, Best regards

Reio Vesiallik

Projektijuhtimise grupijuht, Project Management Group Manager

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 5280 504

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>