Subject: Selgitustaotlus
From: <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Dec 2023 12:27:55 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meie poole on pöördunud Tallinna Kesklinnavalitsuse sotsiaalhoolekande
osakonna juhataja sooviga saada meie nimistu patsiendi terviseisu andmeid.
Oma pöördumises tuginesid nad HMS §38 lg 1, AvTS §38 lg 3, LasteKS §21 lg
1 .

Kas ja kui palju on meil õigust sellisele pöördumisele vastata? Kas saate
välja tuua ka andmekaitse punktid, millest peame lähtuma?

Lugupidamisega,

Janek Soorsk

Pereõde

Tel. 622 0005

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.koval.ee/> www.koval.ee