Subject: Viimsi Vallavolikogu otsuse eelnõu esitamine kooskõlastamiseks
From: "Maarja Pilman" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Tue, 31 Mar 2026 14:42:12 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Päästeametile kooskõlastamiseks Viimsi Vallavolikogu otsuse eelnõu
„Viimsi Vallavolikogu 13.02.2001 otsusega nr 34 „Detailplaneeringu
kehtestamine: Metsakasti küla, maaüksus Vana-Jäätma I“ kehtestatud
detailplaneeringu osaliselt kehtetuks tunnistamisest keeldumine“. (Vt
kaaskiri ja eelnõu koos detailplaneeringu materjalidega e-kirja manuses.)

Palume Päästeameti seisukohta hiljemalt 30.04.2026 (k.a) e-posti
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Heade soovidega

Maarja Pilman
planeeringuandmete spetsialist
planeeringute osakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8851

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee