Subject: FW: LC3051 F.R. Kreutzwaldi tänav 11 peakaitsme suurendamine. Antsla linn, Antsla vald, Võru maakond.
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Jun 2025 07:19:26 +0300

registreerimiseks

From: Rebane, Raido <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 25, 2025 4:46 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: RE: LC3051 F.R. Kreutzwaldi tänav 11 peakaitsme suurendamine.
Antsla linn, Antsla vald, Võru maakond.

Tere

Saadan konteineri.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 20. juuni 2025 08:00
To: Rebane, Raido <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC3051 F.R. Kreutzwaldi tänav 11 peakaitsme suurendamine.
Antsla linn, Antsla vald, Võru maakond.

Taastamise lahendus on aktsepteeritav. Palun saada kõik kk-ks vajalik
allkirjastatult.

From: Peeter Uibo <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 11, 2025 10:49 AM
To: MNT Teed <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: FW: LC3051 F.R. Kreutzwaldi tänav 11 peakaitsme suurendamine.
Antsla linn, Antsla vald, Võru maakond.

registreerimiseks

From: Rebane, Raido <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 9, 2025 12:43 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: LC3051 F.R. Kreutzwaldi tänav 11 peakaitsme suurendamine.
Antsla linn, Antsla vald, Võru maakond.

Tere

Saadan uuesti – katete taastamise joonist ei olnud enne peal.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From: Rebane, Raido
Sent: neljapäev, 5. juuni 2025 15:17
To: 'Peeter Uibo' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC3051 F.R. Kreutzwaldi tänav 11 peakaitsme suurendamine.
Antsla linn, Antsla vald, Võru maakond.

Tere

Saadan asendiplaani koos geoalusega.

Kas mahud on õigesti märgitud (kogu laiuses 25 m lõik)?

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From: Peeter Uibo < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: kolmapäev, 28. mai 2025 14:38
To: Rebane, Raido < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: LC3051 F.R. Kreutzwaldi tänav 11 peakaitsme suurendamine.
Antsla linn, Antsla vald, Võru maakond.

Tere

Edastan TRAM lõuna teehoiu osak juhi Janar Taali arvamuse:

Taastamisel ahendus ei sobi, konstruktsioon Ac 16 surf 4cm Ac 20 base 8
cm, killustik alus 30cm, liivalus 30cm. Lisaks taastamine teha kokku katte
laiuses pealmise kihi ulatuses, pealmine kiht taastada min 25m pikkuselt
alumised kihid kaeviku ulatuses, alumiste kihtide omavaheline ülekate
30cm.

Peeter Uibo

5159766

From: Rebane, Raido < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 27, 2025 1:55 PM
To: Peeter Uibo < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: LC3051 F.R. Kreutzwaldi tänav 11 peakaitsme suurendamine. Antsla
linn, Antsla vald, Võru maakond.

Tere

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel F.R. Kreutzwaldi
tänav 11 peakaitsme suurendamise projekti. Antsla linnas, Antsla
vallas,Võru maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uus alajaam F.R. Kreutzwaldi tn 11 kinnistule
ning asendatakse olemasolevad jaotuskilp 461MPHK ja liitumiskilp 89967LK.

Sellega seoses oleks saadan teile esialgse idee. Sõiduteed sooviks esialgu
mitte lõhkuda.

1.	Kui kaugele kõnnitee servast võib alajaama panna – maaomanik tahab
võimalikult lähedale teele.
2.	Millises mahus oleks tarvis taastada teekatted – praegu on
näidatud 5 m augu äärest igas suunas.
3.	Kuidas panna kirja liilusmärgi ehituse ajaks teisaldamine ja
tagasi panek, kui peaks vajadus tekkima seal tänavakivi poolses otsas?
4.	Muud võimalikud probleemid, mis kohe silma jäävad?
5.	Ega teil ole tee teostusjoonist – vald ütles, et neile pole
saadetud?
6.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.