Subject: C-217/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ave Henberg" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kristo-Taavi Ruus - RAM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 6 May 2026 11:48:57 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/203
Kohtuasja number: C-217/26
Vastuse kuup�ev: 20.05.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: autovedusid k�sitlevad sotsiaal�igusnormid; haldusmeetmed 
ja -karistused; karistuse t�hususe, proportsionaalsuse ja hoiatavuse n�ue; 
trahv s�idumeerikute kohta s�testatud �igusnormide rikkumise eest; 
veoettev�tja vastutus
�iguslikud vormid: direktiiv 2006/22/E�; direktiiv 2009/5/E�; m��rus (EL) 
165/2014; m��rus (E�) nr 1071/2009; m��rus (E�) nr 561/2006

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8719

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium