Subject: C-492/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Sep 2025 14:41:12 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/431
Kohtuasja number: C-492/25
Vastuse kuup�ev: 08.10.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: liikmesriikide vahel s�lmitud topeltmaksustamise v�ltimise 
leping; mitteresidendi �igus maksusoodustusele; mitteresidendist 
maksumaksja; tulumaks; t��tajate vaba liikumine
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 45

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8372

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium