Subject: [DKIM katki]Majandus- ja kommunikatsiooniministri 21. septembri 2005. a määruse nr 109 “Nõuded elektromagnetilisele kiirgusele ja raadioside piiramisele” muutmise eelnõu täiendusettepanek
From: "EANS-EDHS" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jul 2026 15:30:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Tere!

Teile on saadetud Lennuliiklusteeninduse ASi dokumendihaldussüsteemi kaudu 
dokument pealkirjaga „Majandus- ja kommunikatsiooniministri 21. septembri 
2005. a määruse nr 109 “Nõuded elektromagnetilisele kiirgusele ja raadioside 
piiramisele” muutmise eelnõu täiendusettepanek".

Reg nr: 1-11/134-1
Reg kp: 29.07.2026

Lugupidamisega

Lennuliiklusteeninduse AS
telefon 671 0250
[email-masked]