Subject: RE: Tiigi tn nurk
From: "Evelin Linkolm" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 May 2026 13:29:32 +0300

Tere

Edastan kogukonnapoolt märke, mis postkasti tuli:

Teine problemaatiline koht on Uruste bussipeatus.Buss nr.25 pealt maha
tulles inimesed ületavad teed, kes kust tahab,sest puudub selleks
märgistatud ala.Alati on oht auto alla jääda.Eriti ohtlik
koolilastele.Mingi "sebra"võiks asfaldil olla,et turvalisemalt üle tee
koju jõuda.Et Urustes elab palju inimesi,siis sooviks ,et ka meil võiksid
asjad paremuse poole muutuda.

Kas oskate öelda, kas seal võib tulla mingi lahendus või mitte?

Põldeotsa mnt (19104 Põldeotsa tee)

Lugupidamisega

Evelin Linkolm

keskkonna- ja heakorraspetsialist

Pärnu Linnavalitsus

Pärna allee 7 (Audru), kabinet 6

5450 2523 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>