Subject: Panga, Mandu riigiteelt mahasõit
From: "Tiit Vimberg" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Nov 2024 11:32:02 +0200

Tere,

Palun Teie seisukohta mahasõidu rajamiseks/nõuetele vastavusse viimiseks 
Pahapilli-Panga teelt nr. 21127, vastavalt aerofotol (vt. lisa 1) nähtavale, 
olemasolevale mahasõidule (vt. foto lisa 2) Mandu kinnistu (kat.tunnus 
48301:006:0054) kehtiva detailplaneeringu (planeeringu nr 483-45) 
elluviimiseks.

Lugupidamisega,

Tiit Vimberg
CEO / Partner / SiseRing
tel +372 530 540 65
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
*******************

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.