Subject: FW: Päring: Karjatse tee 3, Haiba, Saue vald
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jul 2026 18:06:41 +0300

Tere,
edastan registreerimiseks, eeldatavalt Kooskõlastuste üksusele, kuna 
põhiküsimus on laohoone ja selle juurdepääsu kavandamine.
Parimat,

Tiit

From: Tiivi <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 8, 2026 2:09 PM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Subject: Päring: Karjatse tee 3, Haiba, Saue vald

Tere!

Sain Teie kontaktandmed infotelefoni kaudu ning loodan, et pöördun oma 
küsimusega õige inimese poole.

Kaalume Saue vallas Haiba külas asuva Karjatse tee 3 kinnistu jagamist ja 
võimalikku arendamist. Praeguseks hetkeks on meil olemas esialgne 
asendiplaan, mille lisan käesolevale kirjale.

Vee-ettevõttelt tehniliste tingimuste taotlemisel sain järgmise info:

Reoveekanalisatsiooni tarbeks tuleb rajada liitumispunkt. Olemasolev 
liitumine on võimalik Karjatse tee 1 tee otsas. Palume asendiplaanil 
arvestada ka uue Karjatse tee teeprojektiga. Sinna mahasõitu ei ole 
arvestatud ning vee liitumispunkt tõstetakse ümber. Tee nihkub rohkem 
kinnistu sisse. Transpordiametiga tuleb suhelda ning võimalusel teha 
koostööd.

Palun andke teada, millised oleksid järgmised vajalikud sammud, et antud 
teemaga edasi liikuda.

Ette tänades

Tiivi Nõmmik

Pirlo Ehitus OÜ

+372 506 9444