Subject: Seaduse eelnõu mittekooskõlastamine (Digiriigi Akadeemia)
From: Margit Düüna <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Stina Avvo - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Date: Sat, 22 Aug 2026 22:43:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud minister

Eesti Vabaharidusliit annab teada, et ei kooskõlasta eelnõud. Eesti
Vabaharidusliit esitab arvamuse Täiskasvanute koolituse seaduse muutmise
seaduse eelnõu “digiriigi Akadeemia” kohta, lisatud manusesse.

Heade soovidega

Margit Düüna
Juhatuse esimees
Eesti Vabaharidusliit
[email-masked]
https://vabaharidus.ee/

Käesolev e-kiri (k.a. selle võimalikud manused) sisaldab konfidentsiaalset
informatsiooni, mille levitamine ega avalikustamine ilma saatja
nõusolekuta ei ole lubatud. Kui Te olete selle e-kirja saanud eksituse
läbi, palun kustutage see e-kiri ja kõik manused ning ärge levitage seda,
ärge kasutage seda ja ärge avaldage selle sisu.