Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Apr 2026 11:01:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tartu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/25649 
aadressile Tartu maakond, Tartu linn, Tartu linn, Tehase tn 16, Tartu 
maakond, Tartu linn, Tartu linn, Tehase tn 18, Tartu maakond, Tartu linn, 
Tartu linn, Tehase tn 14 // Tähe tn 96, Tartu maakond, Tartu linn, Tartu 
linn, Tehase tn 19c (Kool-kaubandushoone, Kauplus, Parkimismaja, Estiko 
tootmiskompleks) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Kaubandushoone laiendamine+ terminalihoone 
laiendamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27809954>  (menetlus nr: 
521409), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 27.04.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Linnavalitsus) või menetleja (SANDRA SIINMAA) poole.